assalammualaikum...
semoga hari ini sentiasa indah dari hari sebelum nie...
"adik dah la online kamu tue x sihat"
perkataan owg yang paling saya syg...
IBUNDA TERSYG...
naqib tahu naqib selalu wat mak marah..
tapi biler naqib sakit mak selalu disamping naqib..jelum naqib.. semua2 lah......
mak sentiasa jadik mak yang tebaik bg naqib...
terima kasih ALLAH S.WT.
biler sakit nie mcm2 ujian tuhan bg...
AHMAD NAQIB KUAT....ada owg kata lah...
die x tahu dah 2 hari ahmad naqib nie x mkn...(kuat kowt)haha....
naqib nak terima kasih bnyak2 insan yang sentiasa ade disamping naqib biler naqib sakit...
nnaqib nak sangat2 sihat...
naqib dah lame x senyum nie...
:)
terima kasih......
