Si Kolot dengan katanya!
Sunday, April 10, 2011 @ I qp KUALA LUMPUR...
Assalamualaikum....
selamat tengah hari ..... 

wah dah lame seh x update blog...
sejak x sihat x dew mood nak mengupdate blog..

okeyh arie nak citer pasal KL
ari sabtue nie nak g jalan2 sane seminggu...
siap wat cadangan nak pegi mane...
hahaha


okeyh ahmad naqib nak pegi...

first..
yeah ice skating sunway piramid... wajib pegi..
sbb iszuan salleh pegi x ajak... hahahahaha..

second nak pegy...
hah!!! nie x wajib sangt... hahaha.. nampak cam bosan..
tapi nak pegi mkn kat atas sane... HI TEA dah lah... yang penting restoran tue berputar..
nak pegy.....

third...
yeah times square theme park...
hahaha mcm budak tapi best lah jugak.. i like it...

tue jewp lah kowt yang dalam cdngn skunk nie..
nak pegy sunway mahal...hahaha...
nak pegi istana budaya x dew wat show minggu depan.. 
hehe...
oke tue jewp lah nak citer.,,,....


papai
:)


selamat datang

selamat datang kepada cara aku menyusun kata hingga jadi ayat !.

pemilik mutlak :)

Photobucket

saya naqib .
lapan belasan tahun pada 5 January .
dari Melaka .
sudah ada pujaan hati . !

talk it out

train to nowhere
Facebook | Link | Link | Link | Link | Link


Sofaz - Sesuatu Yang Berbeza (ost Nora Elena)