assalammuallaikum
selamat pagi dia...
selamat pagi semua....
ari nie naqib nak kongsi tentang minat naqib......
kite mule an minat lah ea..
benda yang tiap2 hari yang naqib akan buat....
sentiasa akan senyum hee...
n wat owg disamping naqib senyum jugak... :)
keyh tentang len yang naqib minat...
ahmad naqib mmg suke bersukan...
tapi sejak akhir2 nie rase cam malas jewp nak bersukan...
dah gemok lah dari 58 kilo pergi smpai 64... pergh gemuk seyh...
hahahaha hati senang kowt.... minggu depan start jogging yeah (atas katil jogging) hahah...
.......
hahaha kelakar lah video nie...
rahsia2 okeyh...
hahahaha
tue jew lah...
x tahu nak citer apa thanks reading..
papai
:)
